Kako funckioniše
Dobrodošli u Wilio!Pregledavate Wilio kao neregistrovani korisnik
Prebacite se na stručnjake
Navigacija
Usluge
Cenovnik
O aplikaciji
Preuzmite aplikaciju
Kako funkcioniše
Kako možemo poboljšati
Kontaktirajte nas
O Wilio
Prijava
Dobrodošli u Wilio!Pregledavate Wilio kao neregistrovani korisnik
Prebacite se na stručnjake
Navigacija
Usluge
Cenovnik
O aplikaciji
Preuzmite aplikaciju
Kako funkcioniše
Kako možemo poboljšati
Kontaktirajte nas
O Wilio
Prijava
Besplatno

Potražite pametne profesionalce

Planiranje projekta,Projektant
Podnošenje projekta je besplatno
Zadovoljan kupacOdlična komunikacija, sve je išlo po planu, projekat je prošao tačno kako je planirano. Dobar posao, veoma dobra osoba, pa preporučujem :)
profile image
Peter Š.Kupac
Zašto Wilio?
33.619 registrovani profesionalci
93.499 rešeni projekti
4,8 od 5 Prosečna procena naših stručnjaka
226 512 Application instalacije
Planiranje projekta,Projektant

Da li vam je potrebna implementacija projekta usluga? Vilio će vam pomoći da pronađete kvalitetne stručnjake za pripremu pratećeg izveštaja, sažetog tehničkog izveštaja i celokupne građevinske situacije. Cena projektne dokumentacije za izgradnju najčešće zavisi od obima usluga. Pogledajte više informacija o uslugama: statički proračun, opis materijala, crteži koje je obezbedio jedan od naših 21.858 stručnjaka u datoj kategoriji

Takođe videti:Cene
Korisna informacijaŠta treba da znate

Projekat implementacije zgrade Kuća Upravljanje projektima je osnova na kojoj se zasniva svaki projekat izgradnje. Menadžer građevinskog projekta mora da dobije različite veštine i kompetencije za prelazak u projekat i uspostavi funkcionalnu vezu sa mnogim timovima. Građevinski projekti neprestano zahtevaju promene i u tom smislu, upravljanje projektima je ključ stabilnosti celokupne procedure. U ovom članku pokušaćemo da sprovedemo osnovne koncepte i principe vezane za upravljanje projektima u izgradnji. Šta znači upravljanje građevinskim projektima (CPM)? Upravljanje građevinskim projektima može se definisati kao usmjeravanje, regulacija i nadzor projekta iz njegovog porekla do kraja. Krajnji cilj upravljanja građevinskim projektima je u potpunosti zadovoljiti zahteve klijenta za održiv projekat u pogledu funkcionalnosti i budžeta. Postoji širok spektar vrsta građevinskih projekata kao što su poslovni, stambeni, industrijski i teški građevinski projekti. Uloga menadžera građevinskog projekta Upravitelj građevinskih projekata odgovoran je za planiranje, koordinaciju, budžet i nadzor projekata od početka do kraja. Ukratko, menadžer građevinskog projekta mora se pobrinuti za: Izgraditi budžet i pregovaraju o procenama troškova Dogovorite naređenja putovanja Izaberite najefikasniji način i strategiju najefikasnije Ostanite u kontaktu sa klijentima prilagođenih ili budžetskih poslova Raspravite o tehničkim i ugovornim detaljima sa radnicima i drugim profesionalnim stranama Pazite na osoblje na mestu građevinskog rada sa stručnjacima za izgradnju i građevinarstvo U nekim se slučajevima može dogoditi, čak i ako je projekat još uvek u razvoju. Izbor se zasniva na aukcijskom procesu sa raznim dobavljačima. Postoje tri preovlađujuće metode zasnovane na dobavljaču: nizak izbor ponude, selekcija za najbolju vrednost i izbor kvalifikacija. Dobavljači bi trebali biti u mogućnosti da se bave uslovima, budžetska pitanja, javnu sigurnost, donošenje odluka, upravljanje kvalitetom, radnim crtežima, ljudskim resursima i matematikom. Upravljanje građevinskim projektima: Glavne karakteristike Upravljanje zgradama se obično proširuje na brojne različite karakteristike. Najvažnije od njih moglo bi se sumirati na sledeći način: 1. Specifikacija ciljeva i planova projekta, uključujući predlog za obim, raspored, budžet, donošenje odluka o željenim rezultatima i izbor učesnika projekta. 2. Povećavanje efikasnosti resursa dobijanjem radne i potrebne opreme. 3. Implementacija mnogih operacija legitimnim koordinacijom i upravljanjem zaključnim ugovorima, planiranjem, procenama, dizajnom i izgradnje tokom celog postupka. 4. Efikasan razvoj pouzdane komunikacije između agenata za rešavanje bilo kakvih sukoba koji mogu nastati. Glavni principi upravljanja građevinskim projektima nije tajna da je upravljanje građevinskim projektima prilično komplikovano područje. Međutim, postoji nekoliko osnovnih principa koji bi trebalo da budu svi koji samo ulaze u teren. Sve počinje rešavanjem vlasnika projekta dobavljačima kako bi se prijavili za ponude. Rukovodioci građevinarstva koji su zainteresovani za implementaciju projekata, a zatim nude ponudu vlasnika. Ponuda će sadržati detalje o iznosu novca koji vlasnik projekta mora ponuditi da dovrši projekat. Postoje dve vrste cena: 1. Otvorite meni: Otvorene ponude su neraskidivo povezane sa javnim projektima. Ovo je aukcija u kojoj je neko dobavljač dobrodošao da podnese svoju ponudu. Otvorena ponuda se obično otvoreno promoviše. 2. Zatvoreni meni: Privatni projekti zasnivaju se na zatvorenim ponudama. Vlasnik projekta šalje izazov za podnošenje ponude određenom broju dobavljača. Upravljanje građevinskim projektima Nakon što je dobio sve ponude za određeni projekat, vlasnik za izbor dobavljača jedan je od sledeća tri načina: 1. Izbor sa niskom ponudom: U ovom slučaju to je glavni predmet interesovanja. Kompanije za upravljanje zgradama podnose najniže ponude koje su otvorene za završetak projekta. Vlasnik projekta bira najnižu ponudu i nastavi sa njim. 2. Izbor najbolje vrednosti: Ovaj proces stavlja naglasak na kvalifikaciju i cenu. Vlasnik bira najatraktivniju ponudu u pogledu kvaliteta i novca. 3. Izbor na osnovu kvalifikacija: Ova metoda se usvaja kada se kvalifikacija koristi kao jedinstveni kriterijum za izbor zgrada. Zahtev kvalifikacija (RFK) pomaže u vlasnicima da dobiju dodatne informacije u vezi sa iskustvom i nadležnosti dobavljača u projektnoj organizaciji. Vrste ugovora Vrsta ugovora takođe bi trebalo da se dogovori nakon postupka izbora. Po pravilu postoje četiri vrste ugovora: 1. Paušalni iznos: Najpopularniji poredak sporazuma. Vlasnik i Izvođač radova postavili su fiksnu cenu za ceo projekat. Cena je i dalje ista, čak i ako je ukupni trošak projekta niži od dogovorenog iznosa. 2. Jedinična cena: Ako postoje objektivne poteškoće u odlučivanju o konačnoj ceni unapred, ova metoda je poželjna. Vlasnik projekta nudi materijale sa specifičnom jediničnom cenom kako bi se smanjili troškovi. Upravljanje građevinskim projektima 3. Naknada za povećanje troškova: Ugovor o cenama plus troškovi je najbolji ugovorni ugovor za dobavljače. Pored ukupnih troškova projekta i dogovorene fiksne naknade za snabdevanje, vlasnik mora da plati sve ostale nepredvidive izdatke nakon završetka. 4. Garantovana maksimalna cena: Poslednja vrsta ugovora nije baš drugačija od prethodne. Ključna razlika je maksimalni trošak koji se u ovom slučaju ne može premašiti. Procesi upravljanja projektima Proces menija se prekida i sada je vreme da ih svi ljudi uključuju u projekat. Generalno, svaki projekat ima standardni životni ciklus bez obzira na posebne karakteristike. Ova struktura se može istaći u četiri osnovne faze: 1. Pokretanje projekta tokom prve faze utvrđuje se ciljem i izvodljivošću projekta. Ovo je presudna faza celog procesa, jer može ukazivati na to da li je ovaj projekat dobra prilika ili ne. Ako je potrebno, održaće se studija izvodljivosti i preporučeno rešenje / plan će se izdati na osnovu njenih rezultata. Jednom kada se sve odluči, stvoriće se dokument (PID). Pokretanje projekta pruža osnove plana građevine i jedan je od najvažnijih artefakata u upravljanju projektima. Istražite manje sabilka danas! 2. Faza planiranja u fazi planiranja projekta utvrdiće sve radno delo koje treba obaviti. To je stalna aktivnost gotovo do kraja projekta. Glavni prioritet tokom faze planiranja je vreme, troškovi i resursi za projekat. Na osnovu ovih zahteva, strategija koju treba slediti. Ovo se takođe naziva i upravljanje dometom. Drugi važan dokument koji je potrebno pripremiti je struktura raspada rada (VBS), kontrolna lista koja deli sve neophodne rad za manju od funkcionalne kategorije (to možete da uradite u našem softveru za planiranje građevinarstvo). Samo definisan budžet, raspored i rad, projekat je skoro spreman za početak. Sledeći korak ovog zaista važnog procesa je upravljanje rizikom. U ovom trenutku treba da istražuje sve potencijalne pretnje projektu i smislite čvrste rastvore. Konačno, plan komunikacije je takođe od suštinskog značaja jer će osigurati efikasan protok informacija između projekata. 3. Faza implementacije u fazi implementacije stavlja se u rad plana upravljanja građevinskim projektima. Ova faza je generalno podeljena u dva glavna procesa: implementacija i praćenje i kontrolu. Projektni tim osigurava sprovođenje potrebnih zadataka. Istovremeno se nadgleda napredak i izvršene su promene. U stvari, menadžer projekta provodi većinu monitoringa vremena i u zavisnosti od informacija koje dobija, preusmerava zadatke i održava kontrolu nad projektom. 4. Završna faza (rok) Završna faza projekta je njeno zvanično raskid. Rukovodilac projekta ocenjuje ono što se dobro snalazi i odnosi na bilo kakve propuste. Na kraju se nalazi izveštaj o projektu, izračunava konačni budžet i ponudiće informacije o svim zadacima koji ostaju nedovršeni. Izveštaj o projektu u kombinaciji sa analizom mogućih poremećaja biće vredne povratne informacije za buduće građevinske projekte. Projektno planiranje Pouzdano planiranje može isključiti mnogo rizika koji se mogu pojaviti tokom građevinskog projekta. Glavni cilj planiranja je poboljšanje raspodjele materijala i resursa u okviru projekta. To se može izbeći moguća kašnjenja i može se obezbediti bolja komunikacija između različitih stranaka. Postoji niz različitih tehnika planiranja koje mogu odabrati menadžera projekta: 1. Ganttov Diagram: Nesumnjivo je jedan od najpraktičnijih sistema koji može imati na raspolaganju projektni tim. Ganttov dijagram može vam pružiti pregled građevinskog projekta i obavesti vas o zadacima koji su ostavili ili završili na vreme. 2. Planiranje ravnoteže: ravnoteža tehnologija je izuzetno korisna metoda za ponovljene zadatke. Može pružiti izuzetnu pomoć u popunjavanju rokova i efikasnu raspodelu resursa. 3. Metoda kritičnog puta: to je jedno od najpopularnijih alata za planiranje i veoma je pomaganje sistematskim distribuciji resursa i tačan izračun rasporeda. Ukratko, metoda kritične staze može doprineti ranije ili barem blagovremenom završetku vašeg građevinskog projekta. 4. K-Planiranje: Ova metoda planiranja zgrade nedavno je sve poznatija, omogućava upravljačima projekata da sastavljaju brojne i ponekad kontradiktorne zadatke u ispravnom redosledu. Budžet za upravljanje građevinskim projektima Definisanje budžeta daleko je od jednog od najosnovnijih parametara, koji bi trebalo uzeti u obzir prilikom izrade građevinskog projekta. Procena troškova može biti veoma izazovan zadatak, ali ako se pravilno radi, to može biti jedan od ključeva uspeha. Po pravilu postoje četiri osnovna parametra koje menadžer projekta treba imati na umu: 1. Analiza projekta: Prva mera koja će biti usvojena je razjašnjenje različitih ciljeva i ograničenja projekta. Kada to učinite, možete imati bolju predstavu o onome što želite da postignete i kojim vam je potrebno tačno da to postignete. 2. Procjena budžeta: Nakon aranžmana svih prioriteta vašeg projekta, vreme je organizovanje budžeta u skladu sa fiksnom vremenskom rokom. Sada je pravo vreme za prijavu za ponude zainteresovane ponude ugovornih dobavljača. Izgradnja budžeta 3. Monitoring troškova: Čim će se pokrenuti građevinski projekat, potrebno je početi da nadgleda troškove projekta. Što pre počnete da radite to bolje jer će vam omogućiti da otkrijete bilo kakvu zloupotrebu resursa pre nego što bude prekasno. 4. Računovodstvo: Visoko kompetentno odeljenje za računovodstvo je od suštinske važnosti. U saradnji sa projektnim timom biće odgovorni za održavanje rada svih finansijskih sporazuma po planu. Pravni aspekt izgradnje projekta Projekat izgradnje sastoji se od mnogih različitih detalja. Jedna od najvažnijih da ne treba previdjeti menadžera projekta, odnosno sa svojim pravnim parametrima. Dobro pripremljen menadžer projekta građevinskih projekata uvek treba da bude u mogućnosti da ponudi odgovore na potencijalne pravne sporove ili rizike koji se mogu pojaviti. Na ovaj način ceo projekat je siguran i izgrađen na čvrstim temeljima. Mora se uzeti u obzir pet glavnih oblasti: 1. Stranice: Ova kategorija se odnosi na svakoga ko je uključen u građevinski projekat (dobavljači, konsultanti, podizvođači, kupci itd.) 2. Ugovori: Iako postoje određeni oblika ugovora o građevinskim projektima, potrebno je izvršiti potrebne promene u sporazumima, tako da je pravni savet više nego neophodan. 3. Zakonodavstvo i regulacija: Kvalitetni pravni tim može osigurati da se sve različito zakonodavstvo i propisi pravilno ispoštovaju. 4. NABAVKA: Proces nabavke odnosi se na kupovinu svih različitih materijala i usluga potrebnih za građevinski projekat. Stoga je neophodno da se ceo projekat dosledno reguliše sa pravnog stanovišta. 5. Osiguranje: Ne postoji tajna da na gradilištu postoji mnogo fizičkih opasnosti. Stoga, menadžer projekta treba da bude informisan i treba se pobrinuti za sve male detalje o ugovorima o osiguranju. Zaključak Sakupljeni projekat izgradnje je zaista izazovan napor. Postoji integralna količina parametara i elemenata koji bi trebali biti iscrpljeni za analizu.