Dobrodošli u Vilio!

Gledate Vilio kao Neregistrovani kupac

Prebacite se na profesionalno
Navigacija
Usluge
Cenovnik
O aplikaciji
Preuzmite aplikaciju
Kako to funkcioniše
Kako se možemo poboljšati
Kontaktirajte nas
O Wilio-u
Prijavite se
Dobrodošli u Vilio!

Gledate Vilio kao Neregistrovani kupac

Prebacite se na profesionalno
Navigacija
Usluge
Cenovnik
O aplikaciji
Preuzmite aplikaciju
Kako to funkcioniše
Kako se možemo poboljšati
Kontaktirajte nas
O Wilio-u
Prijavite se

Niskogradnja

Da li tražite dobavljača za građevinarstvo? Imamo 25.691 dobavljača u ovoj kategoriji. Pošalji upit.

Početi

4.548 registrovani profesionalci

82.527 rešeni projekti

4,8 od 5 Prosečna procena naših stručnjaka

226 512 Application instalacije

Da li Vam je potrebna usluga iz oblasti niskogradnje? Vilio će Vam pomoći da pronađete kvalitetne stručnjake za projektovanje i realizaciju lokalnih i namenskih puteva, železnica i žičara, gasovoda. Cena transportnih komunikacija najčešće zavisi od obima usluga. Pogledajte više informacija o uslugama: konsultacije, primenjene promene na projektu, troškovi transporta koje obezbeđuje jedan od naših 25.693 profesionalaca u datoj kategoriji.

Takođe videti:Ceni

4.548 registrovani profesionalci

82.527 rešeni projekti

4,8 od 5 Prosečna procena naših stručnjaka

226 512 Application instalacije

Korisna informacija

Šta treba da znate

Inženjerske zgrade Zgrada je građevinska konstrukcija izgrađena sa građevinskim radom iz građevinskih proizvoda koji su čvrsto povezani na zemlju. Čvrsta kombinacija sa zemljom se shvata da priključi čvrstu bazu, pričvršćivanje strukture gomila ili drugih sidra ili povezanost izgradnje na mreži ili tehničku opremu teritorije. Međutim, to su takođe izgrađene zgrade ispod zemlje. Zgrade kao što je gore opisano podeljeno na dve osnovne velike grupe i kopnene strukture i inženjerske zgrade. Građevinske zgrade su pokrivene zgrade, uključujući podzemne prostore. Ovo su građevinski blokovi dizajnirani da zaštite ljude, životinje ili stvari. Možda nemaju zidove, ali moraju imati krov. Prema potrebi upotrebe zemljišne konstrukcije, to su podeljene u stambene ili ne-stambene zgrade. U sledećem odeljku nećemo platiti ovu strukturu, ali mi ćemo se fokusirati na drugu veliku grupu zgrada, na inženjerskim zgradama. Inženjerske zgrade u pogledu zakonodavstva određuju se u grupe u skladu sa određenim uobičajenim karakteristikama. Jedna od tih karakteristika je da je relevantna grupa strukture postavila uslove u posebnim zakonskim propisima, kao što je putnog zakona, zakon o pisti, telekomunikacijama, zakon rudarstva i tako dalje. Prva grupa inženjerskih zgrada su zgrade autoputa, putevi, staze, morskim frefrom ili nepokriveni parking. Evo zgrade transportnih hodnika na zemljinoj površini sa činjenicom da su dalje podeljeni intenzitetom saobraćajnog opterećenja, u skladu sa prirodnim mogućnostima mesta uglavnom u odnosu na zaštitu životne sredine. U ovoj grupi inženjerskih zgrada takođe je potrebno znati da postoji odeljenje za izgradnju i upravljanje drumskom mrežom među kompanijom Nacionalne autopute, Slovačkim upravljanjem putevima, višim teritorijalnim jedinicama, gradovima i opštinama. Važnost i neadekvatnost putne mreže je u velikoj meri koji utiče na razvoj teritorije ne tek nakon ekonomskog mesta. U izgradnji ovih inženjerskih zgrada, uvek je široka investicija, pejzaž zemlje, relativno dugo vremena gradnje, ali i za kontinuiranu intervenciju u komforu života u toj oblasti, pa se različite dodatne mere često koriste uglavnom za smanjenje povećanog uticaja Buka, prašina i osvetljenje. Na primer, zidovi buke ili zeleni mostovi koji sigurno mogu bezbedno proći kroz česti autoput i puteve. Izgradnja putovanja ili autoputa je velika intervencija na teritoriji i stoga bi trebala biti apsolutno normalna da, uprkos povećanim resursima, sve neželjene intervencije ne samo u život ljudi, već i u životinjsku faunu i floru na teritoriji. Druga grupa inženjerskih zgrada je izgradnja železnice i izgradnja konopa. Ove zgrade su izazovne teritorijalno planiranje i proces autorizacije i takođe su značajno skupo od perspektive izgradnje novih ruta. Trenutni izazov sa multinacionalnom značajem je potreba za izgradnjom koridora velike brzine. Ovo područje uključuje i građevinarstvo i modernizaciju tramvajskih numera. Za bolju maštu inženjerskih zgrada iz ove oblasti, daću neke referentne vrste zgrada, koje su, na primer, železnički prekidači, prebacivanje agregata, struktura železnice i gornje, izgradnje i popravak železničkih prelaza i železničkog prelaza. Pamene konopca koji uključuju ovu grupu inženjerskih zgrada su saobraćajni objekat gladak ili ciklična priroda u kojoj je nosilac opterećenja ili napetosti konopca. Za nas se u planinskim odmaralištima koriste kablovi, ali i u Bratislavi Kolibi. Runvai je dužan da obezbedi usmereni red. Ovo određuje Kadial će se povući konopom da se kreće. Prema vožnjoj pisti, znamo kablovske automobile i nepromenjene. Nosač konopa žigara za suspenziju vrši se između dve stanice i podržane višestrukom podrškom prema teritoriji. Vozila se suspenduju na konop za podršku pomoću kojih se materijal ili ljudi iz stanice doline preveze na vrh. Nonvisualna kablovska pista je, na primer, prizemni žičarski automobil koji se kreće duž staze (npr. Zemljinski žičarski automobil na Hrebienoku, žičara do Petrin u Pragu). Najbrži neobrađen rok za konopce su dobro poznati žičari u raznim našim skijalištima. Treća grupa inženjerskih zgrada je izgradnja numera za polijetanje i sletanje i pripadajući stazama za pomeranje. To je pogodna područja tehnički modifikovana zgrada u kojima su objekti i objekti izgrađeni s smanjenjem, sletanjem, pomeranjem, zaštitom i lečenjem vazduhoplova. Oni su na odgovarajući način dopunjeni razmacima za mehanički rad na vazdušnom opremu, poslovnim i skladištima, ali i za putničke i teretne površine. Sistem nosača aviona može se formirati jednim ili više puteva za skidanje i sletanje. Sistem za piste utiče na kapacitet dotičnog aerodroma. Dužina kretanja i trake za pokretanje je određena spektar tipova aviona koji mogu sleti na aerodromu ili sa aerodroma da se polete. Sistem trake za valjanje utječe vrijeme tokom kojeg se avion kreće između površine odjave i područja polijetanja i sletanja. Četvrta grupa inženjerskih zgrada uključuje mostove, prekomerne pritiske, tunele, razmene i podzemne železnice. Objekt mosta je deo komunikacije koja zamenjuje svoje prirodno telo na mestu koje prevazilazi veštačku ili prirodne prepreke mostu. Prema vrsti premošćivanja, možemo podeliti mostove na mostove, papuče i foruma. Most Razumemo objekt mosta koji je duži od dva metra i koristi se za pretvorbu puteva, cevovoda komunikacija ili građevinske montaže. Ako je objekt mosta kraći od dva metra, nazivamo ga trgovinom. Footbridge koristi isključivo pešačkim ili kao revizija ili komunikacija servisa u mostovima. I dalje dajem jedne karakteristike iz veoma velikog i detaljnog pitanja mostova, barem osnovnog tehničkog sadržaja svih mostova od inženjerskih zgrada. Njihov zadatak je prenos sopstvene težine i statički ili dinamički teret koji može da deluje za bilo koji most. Svaki most za osnovno pojednostavljenje ima: - Gornji most, koji prenosi ne samo svoju težinu, već i efekti takozvanih. Slučajno opterećenje opterećenja sa kojim je u direktnom kontaktu u strukturi podrške. - Struktura podrške prenosi svoju težinu i opterećenje gornje zgrade mosta. - Donja struktura prenosi opterećenje sa celog mosta u temeljno tlo. Peta grupa inženjerskih zgrada uključuje portove, kanale za plivanje, tretman vodotoka, brane i dike i navodnjavanje i meliracione zgrade. Ova vrsta inženjernih zgrada uključuje građevinske radove u izgradnji, što je uredba ili uticaj hidroloških uslova u prirodi tako da ne postoji slučajna ili sistematska oštećenja imovine kako bi se sigurno i efikasno ekonomirala u zemlji i stvaranje uslova za držanje vode u zemlja i na taj način efikasnija upotreba. Sve intervencije takvih inženjerskih zgrada moraju osigurati održivi razvoj teritorije, ali i da obezbede proizvodnju energije iz obnovljivih izvora prirodnih resursa. Najpoznatiji takav deo u Slovačkoj je vodovod Gabčikova. Šesta grupa inženjerskih zgrada sadrži izgradnju daljinskog i lokalnog gasa, vode, električne energije, komunikacionih mreža, jarbola za njih, postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda i transformacione stanice. Ovu grupu treba napomenuti da za daljnje tačnije destinacije, takve inženjerske zgrade mogu se podeliti u udaljene cevovode, telekomunikacije i električnu distribuciju i lokalnu cevovodstvo i distribuciju kablova. Temeljna razlika je u zakonodavnim - tehničkim uslovima izgradnje i rezultirajuće složenošću, bilo da planiraju zgrade, već i u njihovoj primeni. Sedma grupa inženjerskih zgrada su rudarske zgrade i izgradnja rudarske opreme. Izgradnja ovih zgrada je strogo regulisana. Njihovi uticaji koji utiču na životnu sredinu su veliki. Stoga je njihovo odobrenje više faza i dugotrajno. Naše najvažnije lokacije uključuju Bansku Stiavnicu i Kremnica. Moguće je postati upoznati sa samo aktuelnim aktivnostima u izgradnji rudarskih zgrada, ali i sa njihovom istorijom u tematskim muzejima. Osma grupa inženjerskih zgrada je izgradnja energetske opreme, gasa i spalionica otpada. Želeli bismo da kažemo da je izgradnja energetske opreme trenutno usmerena na povećanje njihove efikasnosti tako da se struja proizvede od viška toplote i dolazi do mreže električne energije. Sličan princip je takođe u samo dva spalionica otpada u Slovačkoj (Bratislava, Košice), gde se toplota i struja proizvedu spaljivanjem pod uslovima i strogom kontrolom i na taj način proizilazi na stoga proistekli na stoga proistekli na na taj način rezultat odlaganja otpada. Deveta grupa inženjerskih zgrada uključuje zgrade za obradu i skladištenje nuklearnog otpada. Vrlo je specifično zgrada čija je gradnja kontrolisala i praćena ne samo javne vlasti već i međunarodne organizacije. To je zbog bilo kakvih poremećaja i padova moglo bi imati posledice koje bi premašile granice države. Ceo životni ciklus takve izgradnje usko je praćen i nesporazuma o osnovnim merama je sankcionisano. Najpoznatija zgrada koja spada u desetu grupu inženjerskih zgrada - zgrade hemijske opreme i rafinerija je Slovnaft. Ovo nije baš srećno postavljeno na ivicu Bratislave prestonice, ali ono što je još gore, tako da je rizik od njene lokacije na granici našeg najvećeg rezervoara za piće, na ostrvu za zakovice. Inženjerske zgrade takođe uključuju zgrade za teške industrije, čineći visoke peći, cilindrične i livare. To je još jedna samostalna grupa inženjerskih zgrada koje mogu značajno uticati na kvalitet životne sredine širom šireg regiona. Za maštu je najpoznatija građevina iz ove grupe je ironje za bekstvo-gvožđe u Košicu. Druga grupa inženjerskih zgrada su otkriveni sportski kursevi, automobilske, motocikle i biciklistička pista, golf tereni. U ovoj grupi su zgrade uključene u cilju osiguranja aktivnih potreba stanovništva. Osetljiva rešenje ovih zgrada u prirodu je jedina mogućnost održivog razvoja. Poslednjih godina u Slovačkoj zgrade koje smo takođe mogli videti i u inostranstvo, mislim, na primer, automobilski trkački pista slovakirajući u popiju oraha ili niz golf terena u Slovačkoj. Poslednje, ali ne najmanje bitno, postoji grupa inženjerskih zgrada, koje se sprovodi u izgradnji zabavnih i parkiranih parkova, zooloških i botaničkih bašta. Poslednjih godina broj zabavnih parkova usredsređen na upotrebu toplotnih izvora, takozvani AkuaParks je značajno povećan. Povećavanjem njihovog kvaliteta i raspoloživosti, mogućnost rekreativne upotrebe obezbedila je široka grupa stanovništva. Naprotiv, zoološke i botaničke bašte usredsrede se na modernizaciju i efikasnost upotrebe određenog zemljišta, jer mogućnost dobijanja drugog zemljišta sprečava više razvoja ove oblasti. Poslednja grupa inženjerskih zgrada je deponija otpadnih deponija i druge inženjerske zgrade nisu uključene u prethodne grupe. Ovde bismo dodirnuli zgrade za skladištenje otpada, što je i dalje najnezvišeljiviji način snimanja sa povećanjem formacije otpada. Napori na razdvajanju otpada i na taj način sortirajući njegov deo ponovne upotrebe još uvek je nedovoljan. Skladištenje otpada više nije od srednjoročnog putovanja i zato je potrebno značajno smanjiti njegovu količinu i istovremeno modernizovati tehnologiju za njegovo sagorevanje i drugu upotrebu energije.