Dobrodošli u Vilio!

Gledate Vilio kao Neregistrovani kupac

Prebacite se na profesionalno
Navigacija
Usluge
Cenovnik
O aplikaciji
Preuzmite aplikaciju
Kako to funkcioniše
Kako se možemo poboljšati
Kontaktirajte nas
O Wilio-u
Prijavite se
Dobrodošli u Vilio!

Gledate Vilio kao Neregistrovani kupac

Prebacite se na profesionalno
Navigacija
Usluge
Cenovnik
O aplikaciji
Preuzmite aplikaciju
Kako to funkcioniše
Kako se možemo poboljšati
Kontaktirajte nas
O Wilio-u
Prijavite se

Metalostrugarske usluge

Tražite kovača za proizvodnju metala? Imamo 21.773 dobavljača u ovoj kategoriji. Pošalji upit.

Početi

32.332 registrovani profesionalci

85.341 rešeni projekti

4,8 od 5 Prosečna procena naših stručnjaka

226 512 Application instalacije

Da li vam je potrebna usluga u oblasti proizvodnje metala? Vilio će Vam pomoći da pronađete kvalitetne stručnjake za proizvodnju ograda, kapija, stepenica, rukohvata i ograda. Troškovi proizvodnje i montaže čeličnih konstrukcija obično zavise od obima usluga. Pogledajte više informacija o uslugama: konsultacije, troškovi isporuke, post-garantni servis koji pruža jedan od naših 21.773 stručnjaka u ovoj kategoriji.

Takođe videti:Ceni

32.332 registrovani profesionalci

85.341 rešeni projekti

4,8 od 5 Prosečna procena naših stručnjaka

226 512 Application instalacije

Korisna informacija

Šta treba da znate

RaVranje metala - umetnost obrade metala Metalna proizvodnja je proces proizvodnje dekorativnih ili komunalnih predmeta iz metala. Rezultat može biti različiti objekti, od nakita i srebrnih događaja u velikoj meri, poput brodova, mostova i rafinerije nafte. Zbog toga postoji širok spektar veština, procesa i alata u obradi metala. Istorija obrade metala započela je nekoliko milenijuma. Ljudi su otkrili karakteristike određenih ruda. Otkrili su da mogu da proizvedu metal topljenjem ili metalom postalo je deo njihovog života u kratkom vremenu. Metalna svojstva i duktilnost omogućili su ljudima da ga okrenu na oružje, alate, ukrase i druge korisne predmete. Najstariji alat za obradu metala je čekić. Oko 2500 pre n. l. Ljudi naučili su da bacaju ili suli rastopljeni metal da bi se formirali. Zatim, u neolitljivim metalima kao bakar, srebro i zlato formirano u nakit, a kasnije i niz talentovanih zanatlija koji su se bavili proizvodnjom krovova, srebrni nakit ili bunari u vreme bronze. Bronze je bilo vreme kada su ljudi počeli da proizvode bronzane skulpture i legura. Drugi značajan razvoj u industriji za obradu metala došlo je do gvožđa kada je gvožđe korišćeno za proizvodnju različitih korisnih alata. Do sada je došlo do velikog napretka u industriji za obradu metala, posebno u produkciji legura i u upotrebi metala u industrijske svrhe. U 12. veku, fini nakit proizveden iz srebra. Zlatnici su počeli da organizuju ceh zbog velike potražnje za nakitom. Tokom 17. i 18. veka, kvalitetna srebrna roba i nakit je takođe veoma tražila u Evropi. Pored toga, u ovom periodu, Prekolumbiva Amerika je počela da se bavi veleprodajom nakita nakita sa srebrnim ukrasima. Radna metala uključuje rad sa čekićem, povlačenjem, sunčanjem i livenjem. Neki od dekorativnih procesa u industriji za obradu metala utiču, oštećuju, emajlirajuće itd. Oblikovanje je skup procesa u kojima metalna zagreva i oblikuje. Tople prikladnošću leži u metalnoj deformiranju hidrauličnim prešama i čekićem. Postoji nekoliko vrsta livenja, uključujući livenje u pesak i školjke, investicije, centrifugalno, rotaciono i livenje pritiska. Procesi nosača menjaju metal u geometrijski oblik koji rezultira draguljem ili ukrasom. Glodanje je još jedan način oblikovanja srebra pomoću glodalice. Ostali procesi uključuju brušenje, lemljenje, čvrsto lemljenje, istezanje i označavanje. Tvrdnja menja dragulj na radni deo. Poslednji korak u proizvodnji srebrnog nakita je obrada ili modifikacija. Metalna proizvodnja je širok mandat u kojoj je uključena industrija, nauka i metalurgija. Međutim, to je takođe umetnička forma i hobi za mnoge ljude, praksa koja je kombinovala mnoge kulture, rase i civilizacije. Metalni proizvodi, komunalne i dekorativne predmete izrađeni su od različitih metala, uključujući bakar, gvožđe, srebro, bronza, olovo, zlato i mesing. Najstariji veštački članci bili su od kamena, drveta, kostiju i gline. Kasnije su ljudi naučili da koriste metale sa zemlje i prerađuju ih u predmete. Rezultati proizvodnje metala su kontejneri, jela, corcles i ritualni objekti, dekorativni objekti, arhitektonski ukrasi, lični ukrasi, statue i oružje. Opšti procesi i tehnike Mnoge tehničke procedure koje se koriste u osnovi su isti kao i oni koji se koriste u antici. Na primer, početno poznato, na primer, na primer, sunčanje, utisak, pozlaćivanje, ožičeni crtež, emajl i dragulje. Kovanje i livenje Sve ukrasne priključke su prvobitno proizvedene čekićem. Nekoliko delova svakog proizvoda oblikovano je odvojeno, a zatim su se pridružili nitima ili su bili ukočeni na čvrsto jezgre (lemljenje još nije izumljeno). Pored toga, kovane bakrene ploče formirane su u pesmu i pojedinačni komadi su kombinovani sa bakrenim nitima. Odličan primer takvog rada je egipatska statua Faraona Pepi u životnoj veličini u Egipatskom muzeju u Kairu. Oko 2500 pre n.l. Dve standardne metode proizvodnje metala razvijene su i livene. Metoda izgubljenog voska (livenje koristeći obrazac VAKS-a) korišćen je u Egiptu oko 2500 pre N.L. Kasnije, nakon što je metoda livenja u forme sa Nuclei-om zamenjenim primitivom i dugotrajnom procesom zakovatira, čekić ostaje glavni alat za izradu umetničkih dela plemenitih metala. Čekić i udar je urađeno sve što se može pripisati Asirskom, Etruskiju i Greeku Golden. Tiedi je umetnost podizanja ukrasa u olakšanju sa gumene strane. Dizajn se prvi put crta na površini metala i motive je omeđen od strane tracker koji prenosi osnovne delove crteža na zadnjoj strani ploča. Odbor se zatim podiže licem prema dole do asfaltnog bloka i delovi koji se ukidaju guše se u asfalt u skladu sa asfaltom. Tada se ploča uklanja i ponovo se oslobađa da se okreće prema gore. U fazirnu se nastavlja, ovaj put je u asfaltu u pozadini. Serija ovih procesa mešanja i ponovnog ugrađivanja, praćena pritiskom, dostiže metal do svog konačnog izgleda. Postoje tri osnovne vrste alata - za pogoršanje, na utisnju i ekstrurisanje, kao i specijalizovano sredstvo sa vibracijama ili prolećnim šipkama koje se koriste za postizanje inače nedostupna područja. Ornament u reljefu se takođe proizvodi mehaničkim sredstvima. Tanki metalni lim može se komprimovati u obrasce. Sve ove metode su već bile poznate u antici. Udaranje. Probijanje se vrši čekićem i udara u metal. Ovi udarci su oblikovani tako da su sposobni da postignu bilo kakav efekat - ili gravura (zarezano ispod površine metala) ili olakšanje da metalna mašina želi da stvori. Dizajn se formira na površini i olakšanje se može dobiti pisanjem susednih regiona da formiraju pozadinu. Takav posao koji razonođuje ponekad stvara olakšanje, ali u drugom procesu je oblik žigosan odostraga. Detaljna površinska obrada olakšica postiže se umanjivanju; Ovaj izraz se takođe odnosi na retuširanje i dovršavanje livenja sa ručnim markicama. Graviranje. Graviranje znači sečenje ili rezanje linije. To se radi sa alatom za rezanje pritiskom vaše ruke. Razdvaja materijal prilikom graviranja. Kada se trska pritisne pritiskom, ovaj proces se naziva rezbarenje. Istovar. Sistem ukrašavanja poznati kao da je oštećen u orijentaciji i često praktikuje jutarnje zlatar u Damasku; Odatle se naziv stabljike. Umetanje zlatne žice (ponekad srebro ili bakar) na površinu gvožđa, čelika ili bronze. Površina na kojoj se formira obrazac tiho se iseče oštrim alatom. Zlatna nit udara se u manje nosače područja sečenja sa čekićima i čvrsto fiksirano. Niello je proces istovara ugraviranog ukrasnog obrazaca sulfida sa srebrnom ili sulfidnom smešu. Prvi autori koji su pisali o pripremi Niela i njegovu primenu u Srebro, bili su EraClius i teofilus u 12. veku i Benvenuto Cellini u 16. veku. Prema njima, ne proizvodi se pridruživanjem srebrom, bakrama i olovom i naknadno mešanje rastopljenog legura sa sumporom. Crni proizvod (mešavina srebrnih sulfida, bakra i olova) je u prahu; i nakon ugraviranog metala, obično srebro, navlaženo ukusom (a) koji se koristi za podršku dela praha i metala, jako se zagreva; Niello se topi i pokriva ugravirane kanale. Višak Niello uklanja se grebanjem sve dok nisu vidljivi ispunjeni kanali i konačno se površina popela. Omalacija Postoje dva načina nanošenja emajla na metal: komore, gde se disketa u Kuve napune emajlom; i Cloisonne u kojima se metalni pojasevi nanose na metalnu površinu koja formiraju ćelije i zatim je ispunjena emajlom. GILDACIJA. GILDING je umetničko ukrašavanje drveta, metala, gipsa, stakla ili drugih predmeta premaz zlata u obliku lista ili praha. Ovaj izraz se takođe odnosi na upotrebu srebra, paladija, aluminijuma i legura bakra. Najstariji istorijski narodi imali su granke remek-djela, koji testira preklapanje tankog zlatnog lima na kraljevskoj mumijskoj čahuri i drevnom namještaju Egipta. Kineska kontrola ukrašena drvetom, keramikom i tekstilom sa prekrasnim zlatnim uzorcima. Grci zlato ne samo drvene, zidarske i mermer skulpture, već i na zlatni amalgamu, koristeći toplotu gurnula živu i napustila zlatni premaz na metalnoj površini. Od grčkog, Rimljani uzimaju umetnost, zahvaljujući kojima su njihovi hramovi i palate blistali sjajem. Polaganje zlata na tanko 0.25001 Centimetar se obično vrši ručno, iako se mašine koriste u određenoj meri. Nakon sečenja na standardnom kvadratu od 9,84 centimetara, ulaznice su ubačene između listova malih knjiga i spremne za upotrebu pustošenja. Mnoge supstance u kojima umetnička pozlaća može biti i postizanje novih i divnih efekata, može zahtevati posebna prilagođavanja i primene njegovih metoda i materijala. Sve vrste pozlaćivanja imaju neke osnovne procedure. Na primer, supstrat koji će biti pozlaćen mora se pažljivo pripremiti osnovnim premazom. Glatke boje, lakovi ili lepljivi lepkovi se koriste u skladu sa vrstom brušenog materijala. Korozijski metali se mogu obojiti (i zaštititi) sa bojama osnovnog premaza ili boja gvožđa. Obrasci se takođe mogu postaviti pritiskom ili livenjem, kredom u praškama ili suvom pigmentu preko perforiranog papira napravljenog pulpkim točkovima pričvršćenim na kičmenjake; Okretni izgled omogućava vam da postignete najkomplikovnije dizajne. Da bi se stvorila lepak površine na kojoj je zlato zadržati, potrebno je pripremiti površinu dozivne površine. Vrsta upotrebljene ljepila zavisi od vrste površine koja je pozlaćena i da li je neophodno da se lepak zadrži brzo ili polako. Kada je lepljenje dovoljno osušeno, mogu se primeniti zlatni list ili prah. Zlatna karta može se naneti iz knjige na površini pozlaćenog objekta. Međutim, međutim, zlatno koljeno čvrsto drži knjigu u levoj ruci sa pokrivenim zlatnim kartama i sa ravnim i oštrim alatom koji uzima zlatne kriške. Zatim četkica za kamile pažljivo primenjuje zlatne karte za gotovu površinu. Karta četkica drži se zahvaljujući statičkoj struji koju je sklonište stvoreno nežno sa četkom nakon lica. Za neke procese goveda koristi se držač jastuka. To je pravougaoni komad drveta, veliki približno 23 k 15 centimetara koji je zategnut sa flanelom i prekriveno tretiranom teletom kožom; Otprilike jedan kraj štitica štiti nežno slovo pre protoka. Kada je pregradnja završena, površina prekrivena listovima treba da bude protrljala mekom pamučnom hirurškom kvalitetom. Tako se postiže visok sjaj pozlaćene površine. Labavi komadi zlata možda od gotovog rada da biste uklonili četkicu za kamile. Zlatno zlato može puniti ubrzati kroz sito nežne mreže. Međutim, zlato u prahu je takođe skupo da često zamenjuje bronzane praške. Ako se zlatni list koristi za pozlaćene bombe i krovove zgrada, koristi se u obliku vrpca. Površinski procesi poput poliranja Možete pronaći skulpturu.